کرمان؛

شهادت سردار همدانی در راه آرمانهای انقلاب

شهادت سردار رشید سپاه اسلام حسین همدانی در راه آرمان های انقلاب، گویای این واقعیت است که سربازان این مرز و بوم هم به یاران ابا عبدالله الحسین اقتدا کرده و در این راه حتی از جان هم دریغ ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیام مشترکی ضمن گرامیداشت آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، از مومنان، اندیشمندان و صاحبان خرد که در مسیر اجرای هر چه بهتر این فریضه الهی گام برمی دارند، تشکر کردند.

در این پیام آمده است :در میان اهتزاز پرچم های عزای ابا عبدالله الحسین، باردیگر ذهن زمان خاطرات یکی از ماندگارترین وقایع تاریخ بشر را مرور می کند، روزی که نقش آفرینی اسطوره های آن تا همیشه در ذهن آزاد اندیشان و آزادی خواهان به یادگار مانده و سند روسیاهی اربابان ظلم و یزیدیان زمان است.

اکنون نیز این واقعه سرخ و شور آفرین در گوش زمانه یادآوری می کند که یکی از پیام های جاوید این روز، احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است تا بدانیم که دور کردن انسانها از بدیها و هدایت آنها به سوی خوبی ها ارزش گذشتن از جان را هم دارد.

در سیر تحولات امید آفرین انقلاب اسلامی ایران نیز با تصویب و ابلاغ لایحه حمایت از آمرین امر به معروف و ناهیان از منکر نیز نشان از آن دارد که این انقلاب بر پایه اصول اسلامی و عاشورایی تا همیشه متکی بوده و خواهد بود.

روحیه شهادت طلبی ملت آزادی خواه ایران اسلامی و اخیراً شهادت سردار رشید سپاه اسلام حسین همدانی در راه آرمان های انقلاب، تحت زعامت مقام عظمای ولایت گویای این واقعیت است که سربازان این مرز و بوم هم به یاران ابا عبدالله الحسین اقتدا کرده و در این راه حتی از جان هم دریغ ندارند.

به یقین در این راه همه آزاد اندیشان، اندیشمندان،فرهیختگان و صاحبان اندیشه و خرد این مرز و بوم به عنوان سربازان عرصه فرهنگی به میدان خواهند آمد و ابعاد این قانون و جایگاه فریضتین را هر چه بیشتر در جامعه بیان خواهند کرد.

در این مجال ضمن گرامیداشت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و 72 تن از یاران صدیقش، هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر را نیز گرامی داشته و از مومنان،اندیشمندان و صاحبان خرد که در مسیر اجرای هر چه بهتر این فریضه الهی گام برمی دارند،سپاسگذاریم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: شهادت ، آرمان ، انقلاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.