احتمال سقوط فوتبال ایران تا رده سوم

با توجه به استراحت ایران در هفته نخست دور برگشت مقدماتی جام‌جهانی در قاره کهن، احتمال سقوط ملی‌پوشان کشورمان به رده سوم جدول وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با آغاز مرحله مقدماتی جهانی 2018 روسیه از امروز  در قاره کهن، در گروه D  این مسابقات 2 دیدار برگزار می‌شود، که از ساعت 16:30 ترکمنستان به مصاف گوام می‌رود و عمان در ورزشگاه سلطان قابوس میزبان هند است.

 تیم ملی کشورمان که در این دیدار به علت سرگروه بودن، با قرعه استراحت مواجه شده است فرصت آن را به 2 تیم گوام و عمان می‌دهد تا با پیروزی‌شان از شاگردان کی‌روش سبقت بگیرند و یوزپلنگان ایرانی را به رده سوم جدول بفرستند.

شاگردان گری‌وایت در تیم ملی گوام با کسب هفت امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و با پیروزی مقابل ترکمنستان می‌توانند خودشان را حداقل به رده دوم و بالاتر از ایران برسانند.

اصلی‌ترین تعقیب کننده تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه عمان است که از ساعت 15 به مصاف هند می‌رود و با پیروزی در دیدار خانگی‌اش مقابل شاگردان کنستانتین می‌توانند  به طور موقت صدرنشین گروه D مسابقات شوند.

تیم ملی کشورمان نیز در ادامه رقابت‌ها روز 21 آبان  در ورزشگاه آزادی به مصاف ترکمنستان می‌رود و شانس زیادی برای صدرنشینی در این مسابقات دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار