لطفی: سیدجلال امتیاز بزرگ خط دفاعی نفت است

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: سیدجلال حسینی امتیاز بزرگی برای دفاع نفت است و استحکام این منطقه را افزایش می دهد.

سعید لطفی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت در آستانه دیدار با گسترش فولاد تبریز گفت: پیروزی پرگل مقابل دیانا باقرشهر در جام حذفی سبب شد تمرینات نفت پس از کسب نخستین پیروزی در فصل جاری با جدیت و شادابی خاصی پیگیری شود.

به طور حتم این امر کمک می کند تیم نفت با روحیه مضاعف به مصاف گسترش فولاد برود.

وی افزود: خوشبختانه برخلاف بازی های قبلی مصدوم خاصی در تقابل با حریف تبریزی نداریم، غیبت ملی پوشان می تواند تا حدودی در روند تاکتیکی تیم خلل ایجاد کند اما امیدوارم تجربه آنها خلاف این موضوع را ثابت کرده و بازیکنان ما پس از حضور در اردوی تیم ملی و آمادگی حاصل از این اردوها به گونه ای به تیم نفت ملحق شوند که آماده درخشش در لیگ باشند.

لطفی درباره حضور سیدجلال حسینی در ترکیب خط دفاعی نفت گفت: این موضوع امتیازی بزرگ برای سازمان خط دفاعی نفت است زیرا تجربه وی به بازیکنان جوان کمک می کند مراحل پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کرده و استحکام دفاعی تیم را افزایش دهند.

وی در مورد مشکلات مالی تیم نفت اظهار داشت: مشکل مالی در تمام بخش های کشور حاکم است از آنجایی که نفت بازوی اقتصادی کشور است باید در خدمت اقتصاد ایران باشد.

خوشبختانه با همت مدیران باشگاه مطالبات فصل قبل بازیکنان تسویه شده و 10 درصد از قرارداد فصل جدید نیز پرداخت گردیده است، ما هم مانند تمام باشگاه های لیگ برتر از لحاظ مسائل مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما این موضوع نباید منجر به ضعف تاکتیکی و فنی تیم فوتبال نفت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.