معاون وزیر بهداشت شایعه ابلاغ شرط سنی آزمون دستیاری را تکذیب کرد

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شایعه ابلاغ اعلام شرط سنی آزمون دستیاری را تکذیب کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، باقر لاریجانی روز سه شنبه در واکنش به شایعه اعمال و ابلاغ شرط سنی در آزمون دستیاری سال 95 که در روزهای اخیر در شبکه های مجازی منتشر شده است، این شایعات را رد کرد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت پیش از این در پاسخ به ایرنا گفته بود: مصوبه اعمال شرط سنی درآزمون دستیاری همان طور که قبلا اعلام شده تا اطلاع ثانوی اجرا نمی شود بنابراین اعمال آن در آزمون امسال به طور قطع منتفی است.

به گفته لاریجانی اعمال شرط سنی در آزمون دستیاری مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی است که باید اجرا شود اما با توجه به درخواست داوطلبان آزمون دستیاری و با توجه به اینکه عده زیادی از آنها برای شرکت در این آزمون برنامه ریزی کرده و زحمت کشیده اند، اکنون تصمیم بر این است که این مصوبه گرچه ابلاغ شده اما تا اطلاع ثانوی و حداقل تا دو سال آینده اجرا نشود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفته بود: این شرط سنی برای حدود 15 رشته تخصصی اعمال می شود و سن آن برای رشته های مختلف تفاوت و بین 30 تا 40 سال در نظر گرفته شده است که فعلا اجرا نمی شود.

لاریجانی گفت: بعد از بررسی بیشتر، این مصوبه را دوباره ارزیابی می کنیم و برای اجرای آن در سال های آتی تصمیم گیری مجدد خواهد شد.

آزمون دستیاری سال 94 روز پنجشنبه 31 اردیبهشت برگزار شد. هنوز زمان دقیق برگزاری آزمون دستیاری سال 95 اعلام نشده است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار