افزایش 25 درصدی حقوق فرهنگیان ایثارگر

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران از اجرای ماده 51 قانون جامع ایثارگران و به تبع آن افزایش 25 درصدی حقوق ایثارگران فرهنگی خبرداد.

محمد حسین کفراشی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت پیگیری ماده 51 و احقاق حقوق ایثارگران گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش، پرداخت ماده‌ی 51 در آینده‌ای نزدیک انجام می شود. 

وی در ادامه با بیان جزئیات این طرح ، تصریح کرد: اخیرا با توجه به پیگیری ها، به صورت شفاهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موافقت خود را مبنی بر اجرای ماده 51 جامع ایثارگری اعلام کرده است. 

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران خاطر نشان کرد: از لحاظ تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش هیچ مشکلی از نظر پرداخت ندارد .

کفراشی در خصوص میزان افزایش حقوق با توجه به اجرای این ماده گفت:بر اساس قانون کلیه دستگاه‌ها موظفند 25 درصد از حداقل حقوق کارکنان دولت را بر میزان دریافتی شهدا و ایثارگران اعمال کنند . 

افزایش نزدیک به 70 درصدی دانش آموزان مدارس شاهد
کفراشی درخصوص روند عملکرد مدارس شاهد و پوشش این مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: امسال در پایه اول 58 درصد، در پایه هفتم 78 درصد افزایش دانش‌آموزان شاهد را مشاهده کردیم. 

وی در ادامه تعداد دانش‌آموزان شاهد در پایه اول و هفتم را به ترتیب 55 هزار و 35 هزار نفر اعلام کرد. 

وی در پایان ضمن اشاره به روند مناسب ثبت نام اینترنتی خاطر نشان کرد: نسبت به آمار سال گذشته در مجموع افزایش نزدیک به 70 درصد حضور دانش‌آموزان را در مدارس شاهد داشته‌ایم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۰ تير ۱۳۹۵
سلام من فرزند شهید هستم دبیرهستم چرا جامع ایثارگری فقط در آموزشی وپرورش اجرا نمی شود بقیه ی اداره ها فرزندان شهید ازاین ماده بهره مند هستند لطفا اجراشود ودرحد حرف نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
باسلام وخسته نباشیدماده 51وقانون جامه ایثارگری چررادرحدحرفه وعمل نمیشه اکثربچهای جبهه وجنگ که مردن یادرحال مرگن شمارابخدااگرمیخواین بدین وگرنه نگین هم دل ماخون وهم دیگران فکرمیکنن پرداخت شده بادیددیگری نگاه به ایثارگران دارن مگرچندسال بایدانتظارکشیدبااحترام صیادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۰ دی ۱۳۹۴
سلام- سال در حال تمام شدنه ولی هنوز ماده 51 ایثارگر برای فرهنگیان اجرا نشده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۴
سلام - سه ماه از خبر اجرای ماده 51 برای فرهنگیان ایثار گر گذشته ولی تاکنون اجرا نشده اما سایر وزارتخانها خیلی وقته که اجرا کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
بقیه معلمان چه گناهی کردند که جنگ در زمان اونها اتفاق نیفتاد؟!!چرا تبعیض؟!همین الان در حکم این عزیزان بند ایثارگری داره اجرا میشه!چرا دوباره افزایش؟!! ضمنا رتبه بندی هیچ فایده ای نداشت؟برای اینمه معلمی که سابقه ی بالا داشت و کیفیت آموزش او به روش سنتی حقوقش بیشتر شده درحالی که یک کامپیوتر را درکلاس درس نمی تواند روشن کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
عجب حرف بی منطقی زدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
این مدارس یعنی تبعیض بین دانش آموزان از قشرهای مختلف مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
وزارت اموزش پرورش خیلی بهم ریخته است ماده 51 ایثارگری در بیشتر وزارتخانه سه سال در حال اجراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
باسلام چرا این افزایش حقوق ها و معافیت های مالیاتی و...به همسران جانبازان تعلق نمیگیرد.
آخرین اخبار