خادم: جلسه امروز گودرزی با نمایندگان مجلس در فضایی تفاهمی برگزار شد

معاون حقوقی ، مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: جلسه امروز وزیر ورزش وجوانان با نمایندگان مردم درخانه ملت در فضایی کاملاً تفاهمی برگزار شد.

امیررضا خادم اظهار داشت: جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فضای بسیار خوبی برگزار شد و اکثر نمایندگان سوالات خود و سوالاتی که دردستور کار کمیسیون فرهنگی بود، مطرح کردند.

وی برنامه های وزارت ورزش و جوانان در خصوص توسعه زیر ساخت ها، وضعیت پروژه های در دست اجرا یا نیمه تمام ورزشی را از جمله سوالات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در رابطه با توسعه زیر ساخت ها و وضعیت اماکن ورزشی نیز مقرر شده در یک زمان بندی و با تخصیص اعتبار اقدامات لازم صورت بگیرد.

او به سوال رسائی درباره فدراسیون جهانی زورخانه ای اشاره کرد وافزود: در خصوص این فدراسیون نیزعلاوه بر توضیحاتی که دکتر گودرزی بیان کرد، مهرعلیزاده رییس فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای نیز نکاتی را پیرامون سوالات رسائی توضیح داد.

خادم در عین حال افزود: رسائی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، فرصت دیگری را برای تکمیل این مبحث درخواست کرد .

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان، گفت: در بخش دیگری از سوالات به بازی تراکتور سازی و نفت اشاره و در این مورد نیز مقرر شد که در جلسه ای دیگر ، کفاشیان و تاج نیز حضور داشته باشند و به سوالات پاسخ دهند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار