قتل نوزاد بی گناه توسط مادر مست / کشف جسد در انباری پس از 14 سال + عکس

مادر اهل " امریکا " نوزاد پسر خود را به قتل رساند .

محسنی
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مادری 57 ساله اهل " لوسیانا " به قتل پسر نوزاد خود پس از 14 سال در ماه ژوئن متهم شد .

براساس گزارش پلیس پس از یافتن بقایایی جسد یک کودک در انباری، توسط صاحب خانه او ، پلیس خانم " ربکا لندری " را به اتهام قتل بازداشت کرد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد خانم " لندری " که در سال 2001 فرزند خود را به دنیا آورد از اعتیاد به الکل رنج می برد و چند روز پس از تولد در اثر بی توجهی او کودک جان خود را از دست داد و " لندری " جسد او را در یک جعبه مقوایی به همراه چندیدن لباس قرار داد و جعبه را داخل انباری پنهان کرد .

پلیس همچنین ادامه داد هنگامی که "لندری " در 4 ژوئن 2015 قادر به پرداخت بدهی های طولانی مدت خود به صاحب خانه نشد صاحب خانه واحد او را که واقع در " لاقایت " بود به  مستاجر جدید داد و هنگامی که این مرد برای تمیز کردن انباری در حال ریختن وسایل باقی مانده از " لندری " به بیرون بود با کارتون که بقایای متلاشی شده جسد یک کودک داخلش بود روبه رو شد و بلافاصله با صاحب خانه تماس و او نیز با پلیس تماس گرفت و گزارش این یافته را داد .

پلیس در ادامه افزود خانم " لندری " در گزارش خود به پلیس گفت : در آن موقع به نجات فرزندم فکر نکردم و وقتی او را نیمه جان یافتم در داخل یک کارتون گذاشتم و در انباری برای چندین سال پنهان کردم و هرگز تا امروز به سراغش نرفتم .

خانم " لندری " در حال حاضر بدون هیچ گونه جریمه نقدی تحت نظارت پلیس آزاد می باشد و به زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، حوادث ، غربی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار