گودبرداری در جاده مخصوص کرج حادثه آفرید/ یک کارگر جوان در زیر آوار دفن شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آوار در یک گودبرداری در جاده مخصوص کرج و نجات 2 کارگر از زیر آوار خبر داد.

گودبرداری در جاده مخصوص کرج حادثه آفرید/ نجات 2 کارگر از زیر خروارها خاک
جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 10:23 صبح امروز حادثه آوار در آدرس، جاده مخصوص کرج ، خیابان داروپخش به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:با حضور ماموران آتش نشانی مشاهده شد،یک قطعه زمینی به وسعت یک هزار متر به عمق 6 متر گودبرداری شده بود که به یکباره ضلع شمالی که یک دیواره بتنی قرار داشته تخریب شده و 3 کارگر کاملا در زیر آوار محبوس می شوند.

ملکی در ادامه بیان داشت : 2 تن از این کارگران در داخل یک خودرو سنگین بوده اند و یک نفر زیر دیوار بتنی محبوس شده بودند که آتش نشانان با آغاز عملیات 2 تن را زنده از زیر آوار خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: متاسفانه پس از چندین ساعت تلاش نفر سوم در حالی از زیر آوار خارج شد که فوت کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۴
چرامسئولان فکری به حال این گودبرداری های غیراصولی نمیکنند تاکی باید هموطنانمان قربانی این گودبرداری هاشوندانگاررسم شده درهرگودبرداری قربانی دهیم.اون هم ازنوع هموطنمون
آخرین اخبار