قاتل بی‌رحم برای فرار از دست ماموران ناجا به خانواده‌اش هم رحم نکرد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک قاتل فراری خبرداد که برای فرار از دست مامورین ناجا حتی به خانواده خودش هم رحم نکرد.

دستگیری قاتل فراری و آزادی سه گروگان در عملیات پلیس سیستان و بلوچستانسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: با تلاش تیم‌های ویژه عملیات و کاراگاهان تخصصی پلیس سیستان و بلوچستان فرد مسلحی که پس از ارتکاب قتل، سه تن از اعضای خانواده خود را به گروگان گرفته بود در شهرستان سرباز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به بیان جزئیات این عملیات پرداخت و تصریح کرد: در پی تیراندازی منجر به قتل فرد جوانی که در یکی از خیابان‌های شهرستان سرباز به وقوع پیوست پیگیری این پرونده به طور جدی در دستور کار پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سردار رحیمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با بررسی‌های میدانی از صحنه وقوع جرم و انجام تحقیقات محلی و اشراف اطلاعاتی عامل تیراندازی فوق را که در منزلی در منطقه پیشین شهرستان سرباز مخفی شده بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: با شناسایی دقیق محل اختفای متهم بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس به منطقه اعزام شده و محل مورد نظر را تحت کنترل خود درآوردند.

وی گفت: قاتل مسلح با توجه به تنگ شده عرصه بر خود، سه تن از اعضای خانواده خود را به دلیل فرار به گروگان گرفت ولی با اقدامات فنی و تخصصی پلیس پس از 6 ساعت ماموران پلیس ضمن دستگیری فرد متهم گروگان‌ها را نیز آزاد کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهم یک قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه را کشف کردند.

سردار رحیمی تاکید کرد: پلیس با اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه حضور به مخلان امنیت و هنجارشکنان را نخواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
مابه پلیس های کشورمون افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
مابه پلیس های کشورمون افتخار میکنیم
آخرین اخبار