نوبخت:

تعیین نرخ ارز در بوجه 95، تا 15 آذر

معاون رییس جمهور اظهار داشت: نرخ ارز باید برای سال آینده بررسی شود زیرا تاکنون تنها بخشنامه بودجه مطرح شده و لایحه بودجه فعلا تنظیم نشده که مطمئناً تا 15 آذر ماه به اتمام خواهد رسید.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نرخ ارز در بودجه 95 اظهار داشت:  در تدوین بودجه 95 برای تعیین نرخ ارز به دلیل اینکه طبق برنامه ریزی ها باید نرخ تسعیر ارز را که ناشی از ارز حاصل از فروش نفت است، از ابتدا پیش بینی کنیم با وزارت نفت تفاهم های لازم صورت گرفت تا 22 میلیارد دلار درآمدهای نفتی محاسبه شود که از این رو پیش بینی ما به گونه ای است که اگر این 22 میلیارد دلار محقق شود، مطمئناً رقمی مشابه بودجه 94 برای سال آینده حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه نرخ ارز اعلامی باید برای سال آینده بررسی شود، گفت: تاکنون تنها بخشنامه بودجه 95 مطرح شده و لایحه آن نیز تنظیم نشده که مطمئناً تا 15 آذر ماه 94 به اتمام خواهد رسید.

نوبخت در ادامه در خصوص نرخ 3400 تومانی اعلام شده توسط برخی کارشناسان، گفت: اعلام نرخی معین برای ارز در بودجه 95 در حال حاضر حتما حرف بی ربطی است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: نرخ ارز ، دلار ، سکه ، بوئینگ ، 747 ، نرخ طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
قیمت هر دینار عراقی به ریال ایرانی
آخرین اخبار