پیام آیت الله سیستانی به رزمندگان عراقی: اندکی صبر، پیروزی نزدیک است

آیت الله العظمی سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در عراق، خطاب به رزمندگان عراقی توصیه کرده است: «اندکی صبر کنید، پیروزی نزدیک است.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری براثا عراق پنج شنبه اعلام کرد سید مکی الصافی نماینده آیت الله سیستانی در بازدید از مناطق آزاد شده در شمال صلاح الدین از جمله شهر بیجی، به نقل از ایشان به رزمندگان عراقی گفت: «اندکی صبر کنید و روابط برادرانه را بین همدیگر حفظ کرده تا همبستگی بین گروه‌های الحشد الشعبی (تشکیلات داوطلب مردمی) بیش از پیش تقویت شده و از اموال مردم نیز حفاظت کنید که پیروزی نزدیک است.»

یادآوری می‌شود پالایشگاه بیجی در شمال تکریت در جریان مرحله اول عملیات نظامی گسترده با شعار «لبیک یا رسول الله 2» روز چهارشنبه و شهر بیجی روز پنج شنبه آزاد شد.

نماینده آیت الله سید علی سیستانی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر در شهرستان بیجی به یُمن جانبازی‌های تشکیلات داوطلب مردمی از جمله لشکر علی اکبر (ع) بوده است.

پیشروی های نیروهای عراقی

در همین حال خبرگزاری الفرات نیوز گزارش داد: در پی موفقیت‌های مبارزان عراقی عناصر داعش در منطقه الشرقاط در شمال صلاح الدین بر سر ماندن و یا عقب نشینی از موصل با یکدیگر درگیر شده‌اند.
پیام آیت الله سیستانی به رزمندگان عراقی: اندکی صبر، پیروزی نزدیک است
از طرفی نیروهای عراقی منطقه الصینیه در شمال تکریت را به طور کامل آزاد کردند و کنترل مسیرهای منتهی به تکریت، حدیثه و موصل را به دست گرفتند.

از رمادی هم خبر می‌رسد نیروهای امنیتی عراق گروهی از تروریست‌های داعش را در منطقه حی التأمیم در شهر الرمادی به هلاکت رسانده‌اند.

داعش از ژوئن سال 2014 حمله به عراق را آغاز و مناطقی را در شمال و غرب این کشور تصرف کرده است. نیروهای عراقی تاکنون توانسته‌اند تروریست‌های داعش را از بسیاری از مناطق اشغالی بیرون برانند.

منبع: پرس تی وی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.