ضربات سخت و سنگین نیروهای عراقی به تروریست‌های داعشی

ارتش عراق در منطقه جزیره سامرا حملات گسترده‌ای به مراکز و پایگاه‌های تروریست‌ها انجام داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العراقیه گزارش داد: هواپیماهای عراقی بر مناطق الرمادی، فلوجه، هیت، القائم، الرطبه، عانه، کبیسه و راوه در استان الانبار اعلامیه ریختند. در این اعلامیه از مردم خواسته شده است که با نیروهای امنیتی همکاری و اطلاعات تروریست ها را به این نیروها ارسال کنند زیرا گروه داعش از بین رفته است و اندک عناصر آن باقی مانده است.

از سوی دیگر نیروهای عراقی در محور شمال استان الانبار 30 تروریست را به هلاکت رساندند و شش خودروی بمبگذاری شده را منهدم و بیست مرکز آنها را در دو منطقه البوفراج و البو عیثه از بین بردند. همچنین نیروهای عراقی پرچم عراق را در سمت شمالی پل البوفراج برافراشتند.

این در حالی است که جنگنده های نیروهای بین المللی مبارزه با داعش پانزده هدف نظامی را در مناطق البوعیثه، البوفراج و البوذیاب بمباران و پنجاه و چهار بمب کارگذاشته شده در مسیر نیروهای عراقی را منهدم کردند.

از سوی دیگر جنگنده های ائتلاف بین المللی با هماهنگی نیروهای ارتش عراق مرکز تروریست ها را در مناطق الدولاب و ایست و بارزسی ماجد هدف قرار دادند. در این عملیات سی و یک عضو داعش به هلاکت رسیدند که جسد یکی از سرکرده هاب داعش موسوم به امیر الدولاب در میان کشته ها به چشم می خورد. 

این در حالی است که جنگنده های ارتش عراق چند مرکز داعش را در منطقه الحمیره در الرمادی هدف قرار دادند. در این حملات هوایی شمار زیادی از عناصر داعش کشته شدند و چند انبار مهمات و سلاح آنها بمباران شد.

از سوی دیگر نیروهای هوایی ارتش عراق در منطقه جزیره سامرا حملات گسترده‌ای به مراکز و پایگاه های تروریست ها انجام دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار