شیراز؛

دستگیری اراذل و اوباش در شيراز

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگيری دو نفر اراذل و اوباش در شيراز خبر داد كه با اقدامات مجرمانه خود سبب سلب آسايش برخی از شهروندان شده بودند.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران مطلع شدند چند نفر از ارذل و اوباش در محله شهرك سعدی شيراز، با اقدامات مجرمانه خود از جمله اعمال منافی عفت و اخاذی، ‌موجبات سلب امنيت و آسايش را برای برخی شهروندان فراهم كرده اند.
وی ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع،‌ شناسايی و دستگيری اين افراد در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی دونفر از آنها به نام های "ف – الف" 21 ساله و "ع – ف" 17 ساله كه از افراد سابقه دار و اراذل و اوباش محل بودند دستگير شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس بيان كرد: اين افراد با تشكيل باندی مخوف، پس از ربايش افراد كم سن و سال با تهديد قمه و چاقو به آنان تجاوز و فيلم و تصوير تهيه و اقدام به اخاذی از آنان می كردند.

سردار گودرزی افزود: در تحقيات اوليه چند فقره آدم ربایی، تجاوز و تصويربرداری از افراد ربوده شده از اين دو فرد اراذل و اوباش كشف شده و تحقيقات برای شناسایی و دستگيری ساير افراد مرتبط در اين خصوص ادامه دارد. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: دستگیری ، اراذل ، اوباش ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.