سرلشکر جعفری، شهادت سرهنگ مسلم خیزاب در سوریه را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه طی پیامی شهادت سرهنگ مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا(س) لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، که در ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید را به خانواده این شهید تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه طی پیامی شهادت سرهنگ مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا(س) لشکر 14 امام حسین(ع)، که در ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید را به خانواده این شهید، تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
پدران، مادران، همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز نیز دارای پاداشی بزرگ‌اند؛ این پاداش صبر و استقامت آن‌هاست و پاداش قبول مصیبت در راه خداست. (مقام معظم رهبری)
خانواده معظم شهید بزرگوار مسلم خیزاب

با سلام و احترام
درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی.

سلام خدا بر پدران و مادران و همسران و فرزندان تمامی بازماندگان شهدا و افتخار آفرینان اسلام و ایران عزیز و سپاس خدای را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که در تاروپودی از عاطفه و احساس لطیف، اصالت و معصومیتی به قداست و کرامت خون شهدا را نشانه گرفتند و در ادای تکلیف نسبت به آن کریمان تا اوج افلاک سوار بر سیطره سرخ شهدا شده و در صیانت از شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفریدند؛ حماسه‌ای که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی می‌توان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

شما به حق توانستید در انعکاس و امتداد این فلسفه قیامی دیگر از سوی فرزندان حسینی(ع) در روزگاری نه‌چندان دور در کربلای ایران اسلامی رقم خورد زینب‌گونه درخشیده و شایسته ستایش ظاهر شوید و اثبات کردید همواره پشتیبان ولایت فقیه هستید و با گوش جان به فرامین رهبری دل می‌سپارید و برای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود در صحنه حاضر خواهید بود تا انقلاب اسلامی که یادگار امام عظیم‌الشأن و خون‌بهای هزاران شهید، جانباز و آزاده والامقام است بتواند همچنان با شتاب و سرافرازی به پیش رود و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ناکامی و مذلت مواجه سازد.

اینجانب توفیق روزافزون شما را در تحقق بخشیدن به منویات حکمیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای از خداوند متعال خواستارم."


انتهای ‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
United States of America
ناشناس
۰۳:۰۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
شهداشرمنده ایم
United States of America
ناشناس
۰۳:۰۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
شهداشرمنده ایم
آخرین اخبار