بسته اقتصادی (4)

فروکش رکود بازار مسکن با عملی شدن بسته حمایتی دولت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بسته حمایتی دولتی نمی‎تواند تأثیر مستقیمی بر بازار مسکن داشته باشد زیرا خروج مسکن از رکود نیازمند تثبیت برنامه جامع و کامل همراه با جزئیات است.

بهلول حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط بازار مسکن با وجود بسته حمایتی دولت گفت: بسته حمایتی دولت نمی‌تواند تأثیر مستقیمی بر بازار مسکن داشته باشد زیرا برای خروج بازار مسکن از رکود نیازمند تثبیت یک برنامه جامع و کامل همراه با جزئیات است.

وی در ادامه بیان کرد: عواملی چون تعیین مالیات بر تعدد معاملات بازار مسکن می‌تواند تا حدودی رکود حاکم بر بازار را مهار کند و شاهد حرکت این بازار باشیم.

حسینی با اشاره به اهمیت سرازیری نقدینگی به سمت بازار مسکن برای برطرف کردن رکود اظهار داشت: تا زمانی که شاهد سرازیری نقدینگی مردم به سمت بازار مسکن و خروج آن از بانک‌ها نباشیم انتظار رونق مسکن و کاهش قیمت‌ها در بازار محقق نخواهد شد.

عضو کمیسیون عمران در پایان تأکید کرد: با تأیید برجام و برطرف شدن تحریم‎ها می‌توان زمینه رونق را در بازار مسکن و اقتصاد فراهم کرد ولی این شرایط باید با جزئیات تمام مربوط به بازار مسکن تعیین و مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان رکود رخنه کرده بر این حوزه را برطرف کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
-
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
انشاله رکودبازارمسکن تموم بشه.البته نه با جهش قیمتها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
بدانیم سوداگری وسوداگران بااحتکاروگرانفروشی درمسکن به تولید وقشرضعیف وجوانان صدمه میزنندقیمت واقعی راهگشااست
آخرین اخبار