کبری خزعلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مراسم چهلم آیت‌الله خزعلی در تهران و مشهد برگزار می‌شود

دختر مرحوم آیت الله خزعلی گفت: مراسم چهلم آیت‌الله خزعلی در تهران و مشهد برگزار می‌شود.

مراسم چهلم آیت‌الله خزعلی در تهران و مشهد برگزار می‌شودکبری خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مراسم چهلم پدر مرحوم‌شان آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله خزعلی فردا پنج‌شنبه (مصادف با هشتم ماه محرم) در مشهد در حسینیه انصارالحسین با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: مراسم دیگری در روز چهارشنبه 6 آبان‌ماه در تهران مصادف با سوم امام‌حسین(ع) و چهاردهم ماه محرم در مسجد قبا از ساعت 16 آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی در روز 25 شهریور به علت بیماری و کهولت دار فانی را وداع گفت.

آیت‌الله ابولقاسم خزعلی در فروردین ماه سال 1304 شمسی در بروجرد دیده به جهان گشود. وی از تدوین‌کنندگان قانون جمهوری اسلامی، عضو سابق شورای نگهبان به مدت 20 سال، عضو مجلس خبرگان رهبری از ابتدا تاکنون و مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر بود.

تفسیر سوره‏ فاتحة‌الکتاب‏ تنها اثر چاپی به جامانده از آیت‌الله خزعلی است. آیت‌الله خزعلی از چندی پیش به دلیل کهولت سن در بستر بیماری بود و به همین دلیل در شانزدهمین اجلاس سالانه بنیاد غدیر که پنجشنبه 19 شهریور برگزار شد، غیبت داشت. 

وی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی را به عنوان جانشین خود در بنیاد غدیر معرفی کرده بود.



انتهای پیام/
برچسب ها: خزعلی ، بزرگداشت ، تهران ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار