طرح سنجش سلامت دانشجویان علوم پزشکی تهران اجرا می شود

طرح سنجش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی تهران تا ۳۰ آبان در خانه فرهنگ امام خمینی(ره) کوی علوم پزشکی تهران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح سنجش سلامت دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۹۴ - ۹۵ آغاز شده است و شرکت در این طرح برای کلیه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی تهران الزامی است.

دانشجويان بايد در روزهای تعيين شده با برگه نوبت و کارت دانشجویی خود به خانه فرهنگ مراجعه کنند. این طرح همه روزه بجز روزهای پنجشنبه و تعطيل برگزار خواهد شد و دانشجویان تا دهم آبان ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه پرساد ثبت نام و نوبت دریافت کنند.

طرح سنجش سلامت به منظور بیماریابی و کشف نیازهای درمانی طبق سال های گذشته برای تمامی دانشجویان جدیدالورود انجام می شود و دانشجویان تحت معاینه پزشکی، دندانپزشکی، کنترل علائم حیاتی، تعیین حدت بینایی، سنجش قد و وزن، آزمایشات خون و ادرار، واکسیناسیون، مشاوره روانی و ... قرار می گیرند.

طرح سنجش سلامت دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی تهران تا ۳۰ آبان ۹۴ ادامه دارد و نتایج معاینه به صورت محرمانه به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار