شهرکرد؛

35 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری

دهمین نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری با 35 هزار عنوان کتاب تا 12 آبان پذیرای علاقمندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان چهارمحال و بختیاری و دویست و هشتاد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی کشور، صبح امروز چهارشنبه 6 آبان 94 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد گشایش یافت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه، حسین نوش آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و استانها و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قاسم سلیمانی استاندار، معاونان استاندار، مسئولان محلی و جمعی از ناشران برتر کشور حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این نمایشگاه بیش از 400 ناشر فعال و معتبر کشوری و نمایندگی های مؤسسات آموزش عالی، 35 هزار عنوان از تازه ترین آثار منتشره خود در موضوعات دینی و مذهبی، علمی، ادبیات، شعر، رمان، داستان، علوم اجتماعی، فرهنگ نامه، هنر، معماری، کمک درسی و ... را در 181 غرفه در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

جواد کارگران افزود: تمامی کتب این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف ارائه می شود.

وی ادامه داد: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری تا 12 آبان، صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهر ها  از ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقمندان است.

کارگران همچنین گفت: 10 غرفه جنبی نظیر ایستگاه نقاشی، دفاع مقدس، جنگ نرم، امربه معروف و نهی از منکر، هلال احمر، نهاد کتابخانه های عمومی، کانون های مساجد و بهزیستی هم در این نمایشگاه ایجاد و فعال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای نخستین بار و جهت سهولت خرید کتب مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان، زمان برگزاری این نمایشگاه از تابستان به پاییز تغییر یافت که براساس تجربه دوره های گذشته، شاهد استقبال گسترده از این نمایشگاه خواهیم بود.

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی چهارمحال و بختیاری در میدان دفاع مقدس شهرکرد واقع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.