در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ابوسعيدي: شوراي هماهنگي، وکیل وصی اصلاح طلبان نيست

عضو شوراي مرکزي حزب همبستگي گفت:‌ شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات هيچ وقت فراگير نبوده و فقط تعدادي از احزاب و تشکل هاي اين جبهه را در مجموعه خود جاي داده و نمي تواند براي اصلاح طلبان تصميم بگيرد.

همايون ابوسعيدي، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با محکوميت تحريم و عدم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم که از سوي برخي چهره هاي اصلاح طلبي و شوراي هماهنگي صورت گرفته است، اذعان داشت: شوراي هماهنگي مرجع تصمیم گیری اصلاح طلبان و وکیل وصی آنان برای شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات نیست.

وي با بیان اینکه حزب همبستگي با قاطعيت و پرشورتر از گذشته به انتخابات وارد مي‌شود، گفت:تحريم و عدم شرکت در انتخابات، تحقق بخشيدن به خواست و توطئه هاي دشمنان و بدخواهان نظام است.

ابوسعيدي خاطر نشان کرد: وظيفه همه احزاب و تشکل هاي سياسي، شرکت در انتخابات و خنثي کردن فتنه هاي دشمنان نظام جمهوري اسلامي است، لذا حزب همبستگي، تصميم شوراي هماهنگي را مبني بر ارائه ندادن ليست و عدم شرکت در انتخابات را به شدت محکوم مي کند و حضور در انتخابات آتي مجلس را حق خود و اداي دين به نظام جمهوري اسلامي، آرمان هاي امام(ره) و پيروي از فرامين رهبري و قانون اساسي مي داند./ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار