اشتباهی عجیب در لیگ واترپلو:

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران: بازیکن خطا نکرده اخراج شد!

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران گفت: به دلیل اشتباه داوری در بازی روز گذشته یکی از بازیکنانمان به اشتباه اخراج شد.

     اسدا... بهمنی آزاد، سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر واترپلو تیم ما به مصاف هیئت شنای خراسان رضوی رفت و در نهایت ما توانستیم در این بازی از سد حریف بگذريم.
وی گفت: با توجه به اینکه 2 بازي تیم ما لغو شده بود هفته سوم این رقابت ها به مصاف تیم خانه شناگران رفتیم و به دلیل عدم هماهنگی بازیکنانمان این دیدار به تساوی کشیده شد و در هفته چهارم نیز به مصاف نماینده خراسان رضوی رفتیم و در نهایت در یک بازی قابل بود از سد حریف خود عبور کردیم.
بهمنی آزاد افزود: در بازی روز گذشته یکی از بازیکنان ما به دلیل خطایی که بر روی واترپلوئیست تیم حریف انجام داد طبق قانون باید از بازی اخراج می شد اما به دلیل اشتباهات میز منشی نام یکی دیگر از بازیکنانمان به عنوان بازیکنان اخراجی به ثبت رسید.
وی تصریح کرد: با وجود بروز اين اشتباه و اعتراض ما نسبت به برطرف کردن این اشتباهات اما آنها اعلام کردند اصلاح این اشتباه امکان پذیر نیست.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه واترپلو رشته ای آبی است به احتمال زیاد داور در مشاهده شماره کلاه بازیکن دچار اشتباه شده است.

* کمبود بودجه و طی کردن مسافت با اتوبوس
وی گفت: بودجه تیم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است به همین دلیل برای کاهش هزینه ها مجبوریم با اتوبوس مسیر شهرها را برای انجام بازیهای لیگ برتر طی کنیم.
سرمربی تیم واترپلوی نفت و گازگچساران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نفت و گاز امیدیه تیم اول وزارت نفت است این تیم از امکانات بهتری نسبت به باشگاه ها برخوردار است و به همین دلیل تمام بازیکنان ما و حتی کادر فنی بومی هستند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار