تسریع رسیدگی به پرونده اعضا هیات علمی دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور با اشاره به وضعیت پرونده‌های جذب اعضای هیات علمی دانشگاه گفت: سازماندهی وضعیت اعضای هیات علمی و تسریع رسیدگی به پرونده اعضا از دیگر اولویت های مهم این دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر رستمی ابوسعیدی سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: در حال حاضر تکمیل و افتتاح پروژه‌هایی که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، در دستور کار قرار دارد و تمام تلاش خود را برای استفاده از منابع مختلف و تکمیل سایر پروژه های عمرانی و آموزشی خواهیم داشت.

وی با اشاره به وضعیت پرونده‌های جذب اعضای هیات علمی دانشگاه افزود: ساماندهی وضعیت اعضای هیات علمی و تسریع رسیدگی به پرونده اعضا از دیگر اولویت های مهم این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه پیام نور درخصوص صرفه جویی و استفاده از منابع مالی دانشگاه عنوان کرد: در دنیای کنونی و با توجه به رشد روزافزون فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، باید طرح ها را به سرعت و دقت بیشتر به مرحله اجرا درآورد تا باعث تحمیل هزینه های کمتر به مجموعه و حرکت سریع تر به سمت استانداردهای بین المللی شود.

وی خاطرنشان کرد: با اتحاد و همدلی و همبستگی خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور می توانیم در راستای اعتلای بیشتر و حفظ دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی و اهداف متعالی گام های موثری برداریم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار