تمدید مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت پیام نور

مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور از تمدید مهلت ثبت نام غیر حضوری و انتخاب واحد پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت خبر داد.

عباس گل بداق مدیر کل خدمات دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل عدم موفقیت برخی از پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام غیر حضوری و انتخاب واحد تا 12 آبان تمدید شد.

دستورالعمل نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۴

ثبت نام قبولی های تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۴ دانشگاه پیام نور از طریق سیستم گلستان پیام نور به آدرس اینترنتی http://reg.pnuna.com برای نیمسال اول ۹۵-۹۴ به صورت غیرحضوری انجام می شود.

الف) برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی سایر دانشگاه‌ها بوده و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند، ثبت نام به صورت غیرحضوری در سیستم جامع خدمات آموزشی صورت می پذیرد.

دانشجو پس از ثبت نام اولیه در تاریخ اعلام شده جهت تایید مدارک ثبت نام به مراکز مراجعه می کند، در این مرحله مدارک توسط کاربر مرکز / واحد بررسی و در صورت کامل بودن تایید نهایی می شود، سپس دانشجو نسبت به واریز شهریه ثابت اقدام می کند تا امکان انتخاب واحد برای وی در نیمسال جاری فراهم شود.

ب) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور است در رشته های جدید فعال شده و درصورتی که تاکنون ثبت نام اولیه نکرده اند، همانند بند الف اقدام شود.

ج) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور بوده و درکد قبولی مهر ماه  (اولیه) ثبت نام کرده‌اند، در رشته / محل جدید فعال شده و می بایست در رشته محل جدید مجددا انتخاب واحد کنند.

بر اساس مقررات سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان  تکمیل ظرفیت، صرفا مجاز به ادامه تحصیل در قبولی جدید (تکمیل ظرفیت) بوده و قبولی قبلی آنها لغو شده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار