رشت؛

حضور بیش از600 ناشر برای حضور در یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت:654 ناشر از سراسر کشور برای حضور در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: در نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان 654 ناشر تازه‌ترین انتشارات خود را در 200 غرفه عرضه می کنند.

فیروز فاضلی افزود: از این میان 190 غرفه با هماهنگی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به ناشران برجسته کشوری و استانی که اعلام آمادگی کردند تعلق گرفته و بقیه ناشران منتخب در غرفه فروش متمرکز حضور خواهند یافت.

وی با تأکید بر حضور ناشران در حوزه های آموزشی و دانشگاهی و امکان تهیه آسان کتاب های آموزشی برای نوجوانان و جوانان، اضافه کرد: مانند سال های گذشته غرفه هایی نیز به دانشگاه ها و برخی نهادهای فرهنگی استان از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان جهت حضور در نمایشگاه و اجرای برنامه های مختلف در حوزه کتاب اختصاص داده شده است.

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از 25 آبان تا اول آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان در کیلومتر 5 جاده رشت به تهران برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.