سیدعباسی: نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در همه مسابقات باید با جدیت به میدان رفت و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه دیدار تیم والیبال شهرداری ارومیه با تیم گوهر کویر زاهدان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال  گفت: این دیدار به ظاهر ساده به نظر می‌رسد اما شاگردان من به خوبی می‌دانند که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

وی تصریح کرد: در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست هرچند من کاملا به بازیکنان و تیمم اعتقاد و اطمینان دارم. ما در بازی فردا همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در ادامه روند پیروزی‌های خود باز هم موفق به کسب یک پیروزی 3 امتیازی دیگر شویم.

سیدعباسی درباره میزان شناختش از تیم گوهرکویر زاهدان گفت: نمی‌توان گفت که این تیم را صددرصد می‌شناسم اما به خوبی می‌دانم که به دلیل دیر بسته شدن،‌این تیم از هماهنگی چندان بالایی برخوردار نیست. بازیکنان من با انگیزه هستند که صدرجدول را کماکان برای خود حفظ کنند در همین راستا ما برای پیروزی به زاهدان خواهیم رفت. به آن‌ها گفتم که همه مسابقات را جدی بگیرند.

سیدعباسی درباره دیدار هفته قبل تیمش مقابل سایپا که به پیروزی 3 بر یک تیم شهرداری ارومیه منجر شد،‌گفت: سایپا تیم خوبی بود و نمایش خوبی داشت اما تیم ما مثل همیشه کار نکرد و باید بگویم آن دیدار روز بد ما بود. امیدوارم بتوانیم در ادامه بهتر کار کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره پیش‌بینی خود از مسابقات لیگ برتر گفت: در این فصل از مسابقات سه تیم از باقی تیم‌ها در سطح بالاتری قرار دارند. اما از آنجایی که این مسابقات به صورت پلی آف پیگیری خواهد شد باید دید در ان مرحله چه پیش می آید. با این حال به نظر من 8 تیمی که راهی پلی آف می‌شوند همه به یک میزان شانس دارند و تیمی در نهایت جام را بالای سر خواهد برد که کم اشتباه تر و پرتلاش‌تر باشد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش باشگاه شهرداری ارومیه این است که تیم جدا از هر حاشیه و تنشی به کار خود ادامه دهد و اجازه ندهد هیچ تیمی نوار پیروزی‌هایش را قطع کند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار