سیستم هدایت از راه دور مایکروسافت کاربران را متحیر ساخت + تصاویر

اوایل سال جاری، مایکروسافت از کنترلر وایرلس Elite برای کنسول ایکس‌باکس وان رونمایی کرده بود اکنون با مدل سفارشی آن کاربران را متحیر ساخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ،هدف از طراحی این کنترلر، ارائه‌ی ویژگی‌های سفارشی‌سازی بیشتر به گیمرها بوده تا آنها بتوانند تنظیمات کنترلر خود را بر اساس تمایلاتشان اجرا کنند.

اکنون به نظر می‌رسد کارکنان مایکروسافت یک کنترلر جدید را ساخته‌اند و این بار نام Forza 6 را بر آن نهاده‌اند.

رونمایی از سیستم هدایت از راه دور + تصاویر

اما این کنترلر فعلا در حد یک طرح مفهومی است و امکان خرید آن وجود ندارد. کنترلر Forza 6 اجرایی بوده و می‌تواند کار کند، اما بیشتر یک طرح نمایشی برای نشان دادن برخی از قابلیت‌های طراحی کنترلر است. این کنترلر مجهز به طراحی آبی مایع بوده و همانطور که در تصاویر می‌بینید، تغییراتی در آن ایجاد شده است.

رونمایی از سیستم هدایت از راه دور + تصاویر


برای مثال، استیک سمت چپ به منظور شبیه‌سازی غربیلک فرمان Ford GT طراحی شده است، درحالیکه کلیدهای راه‌انداز پشت دستگاه برای شبیه‌سازی پدال‌های گاز و ترمز است. درب باتری کنترل نیز شفاف بوده و مهم‌تر اینکه این کنترلر به پوشش فیبر کربنی مجهز شده است.
رونمایی از سیستم هدایت از راه دور + تصاویر

همانطور که اشاره شد این کنترلر برای فروش نیست، هرچند قطعا گیمرهای زیادی تمایل به داشتن آن دارند. اولین بار نیست که کنترلرهای سفارشی برای Forza طراحی می‌شود یا این اولین کنترلری نیست که با تم مسابقه‌ای/خودرو همراه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار