شهرکرد؛

13 آبان سد محکمی مقابل طمع استکبار جهانی است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حضور حماسی مردم در تظاهرات یوم الله 13 آبان، سد محکمی مقابل طمع استکبار جهانی به منافع کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نصرت الله لطفی در سفر به شهرکرد، با بیان اینکه 13 آبان یوم‌الله ماندگاری در تاریخ ایران اسلامی است افزود: انقلاب اسلامی سه ویژگی بارز اسلامی بودن، مردمی بودن و استکبارستیزی را در خود جای داده که استکبار ستیزی با الهام از آیات وحی به دست آمده است.

وی حرکت در مسیر استکبارستیزی را نماد جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران همیشه با استکبار در ستیز است ولی یک روز به عنوان نمادین انتخاب شده است.

لطفی با اشاره به حساسیت خاص مراسم 13 آبان امسال گفت: إن شاءالله با بصیرت و زمان‌شناسی مردم عزیز، همچون گذشته حضور همه اقشار را در صحنه خواهیم داشت که هماهنگی‌های لازم در این راستا با همه استان‌ها صورت گرفته است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور و تصویب برجام و طمعی که دشمن و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا برای نفوذ در کشور دارد، همچنان که مردم در 9 دی برای نظام و باورهای دینی‌شان احساس خطر کردند، امسال هم به دشمن می فهمانند که باید از طمع نفوذ در ایران اسلامی برای همیشه دست بردارد.

وی، ویژگی دیگر سال جاری را مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برشمرد و تأکید کرد: مراسم عمومی و بزرگداشت ایّام الله‌ باید زمینه ساز حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات باشد.

لطفی، با دعوت از مردم برای حضور در تظاهرات و تجمع‌های 13 آبان گفت: مردم همیشه در صحنه ایران قطعاً بار دیگر با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس بصیرت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.