13آبان روز مبارزه با استکبار جهانی/

حسینیان: مغرضانی که به عادی سازی روابط با آمریکا می‌اندیشند گرایشات لیبرالیستی دارند

نماینده تهران گفت: با حضور در مراسم یوم‌الله 13 آبان ماه گفت: مغرضانی که به عادی سازی روابط با آمریکا می‌اندیشند گرایشات لیبرالیستی دارند.

حسینیان: مغرضانی که به عادی سازی روابط با آمریکا می‌اندیشند گرایشات لیبرالیستی دارند

"روح‌الله حسینیان" نماینده مردم تهران با حضور در مراسم یوم‌الله 13 آبان، در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طبق اظهارات اخیر رهبری که فرموده‌اند افرادی مغرض می‌کوشند تا پروژه عادی‌سازی روابط آمریکا با ایران را کلید بزنند، این افراد چه ماهیتی دارند، گفت: عده‌ای از این افراد دچار استحاله فکری شده‌اند و گرایشاتی همسو با جریان لیبرالیستی دارند.

وی افزود: همواره این افراد تلاش می‌کنند تا آمریکا را در ایران به عنوان یک ناجی معرفی کنند.

این نماینده مردم تهران در ادامه بیان داشت: در واقع عده‌ای از این افراد مغرض از روی آگاهی در پازل موضوع عادی سازی روابط با آمریکا قرار گرفتند و با خارج از کشور در ارتباط‍‌ند و عده‌ای دیگر از آنها با ماهیت دشمنی با نظام به دام پروژه عادی‌سازی روابط آمریکا با ایران افتاده‌اند و همچنین عده دیگری از این گروه هم از روی ناآگاهی تن به این جریان داده‌اند.

حسینیان در ادامه با اشاره به کشورهای هم مسیر و هم هدف با آمریکا بیان داشت: همواره این کشورها به دلیل جلب رضایت آمریکا کارهای بسیاری انجام داده‌اند ولی خود این کشورها مشکلاتشان به هیچ عنوان در رابطه با آمریکا حل نشده است.

این نماینده مردم تهران در پایان تأکید کرد: معتقدم افرادی که به فکر روابط جدید با آمریکا هستند باید بدانند آمریکایی‌ها دشمن انقلاب اسلامی هستند و همواره با ماهیت نظام مخالف‌اند.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار