یزد؛

افزایش 38 تخت به بیمارستان تأمین اجتماعی شهدای کارگر یزد

38 تخت تاپایان امسال به تختهای بیمارستان شهدای کارگر یزد اضافه می شود.

افزایش 38 تخت به بیمارستان تأمین اجتماعی شهدای کارگر یزدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد گفت: بخش درمان استان یزد میزبان استان های همجوار است وبیماران استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و کرمان به مراکز درمانی استان یزد مراجعه می کنند.

 توحیدی فر با بیان اینکه نسبت تخت بیمارستانی به جمعیت استان در مقایسه با متوسط کشوری بالاتر است، افزود: بیمارستان شهدای کارگر یزد دارای 256 تخت است و با مجوز اخذ شده تا پایان سال جاری 38 تخت نیز به این مرکز افزوده می شود.

وی گفت: ضریب اشغال تخت بستری در بیمارستان شهدای کارگر یزد 85درصد است و در طول روز با صد درصد ظرفیت به بیمه شدگان خدمات ارائه می کند.

توحیدی فر با بیان اینکه در این بیمارستان جراحی های بزرگ انجام می شود، اظهار داشت: این بیمارستان در سال 79 گواهی ایزو 9002 را کسب کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی یزد با اشاره به موضوع توریست درمانی گفت: مرکز جامع سرطان در جنوب شرق کشور توسط سازمان تأمین اجتماعی در یزد احداث است و همچنین ساخت مرکز جامع اقامتی برای همراهان بیمار نیز در این شهر از برنامه های سازمان تأمین اجتماعی در بخش درمان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.