زنجان

سامانه سناد اطلاعات حدود174 هزار دانش آموز زنجانی را ثبت کرده است

دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد:امسال حدود174 هزار دانش آموز زنجانی در سناد اطلاعات خود را ثبت کرده اند .


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبر نگران جوان از زنجان ؛ محمود عباسی گفت:این سامانه که به اختصار سناد نامیده می شود. از سال 1390 برای جمع آوری اطلاعات دانش آموزان و نام نویسی آنها در مدارس کشور ایجاد شده است.

به گفته دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان: سناد به نشان الکترونیکی sanaad.medu.ir از همان بدو راه اندازی با نام نویسی دانش آموزان سراسر کشور در دوره های آموزشی پیش دبستان تا پیش دانشگاهی و فنی حرفه ای و کاردانش، برای نخستین بار توانست اطلاعات سیزده میلیون دانش آموز را به صورت متمرکز ثبت نماید.

عباسی ادامه داد: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سناد امسال جمعیت دانش آموزی مقطع ابتدایی مدارس استان زنجان با 94 هزار و 110 نفر بیشترین تعداد دانش آموزان را تشکیل می دهد.

وی با اعلام اینکه 100درصد دانش آموزان استان در مقاطع تحصیلی سه گانه نام نویسی کرده اند گفت: منطقه افشار با دو هزار و 83 نفر درمیان مناطق و نواحی 14 گانه این استان کمترین جمعیت دانش آموزی را به خود اختصاص داده است.

سناد سیستم های متعددی از جمله سامانه ثبت نام المپیادهای علمی کشور و جشنواره جوان خوارزمی را به عنوان زیر سیستم خود داردو قرار است سامانه های جامع امور شاهد و ایثارگران ، فروش و توزیع کتاب های درسی ، پرتال همگام ، دانش آموزی ، سیستم های دانش آموزی و سیستم های ساماندهی نیروی انسانی (بکفا) هم از طریق سامانه سناد نیازهای اطلاعاتی خود را تامین نماید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.