اکران «نزدیکتر» قطعی شد

«نزدیکتر» اولین اثر بلند سینمایی مصطفی احمدی است که آذرماه اکران خواهد شد.

مصطفی احمدی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت فیلم «نزدیکتر» در جهت اکران عمومی گفت: با مذاکرات نهایی که با پخش‌کننده فیلم یعنی بامداد فیلم داشتیم تصمیم بر این شد که آذرماه فیلم «نزدیکتر» اکران شود. آنونس و کل مواد تبلیغاتی فیلم نیز برای تأیید به وزارت ارشاد فرستاده شده است و به محض اینکه چینش اکران توسط پخش‌کننده گفته شود تبلیغات خود را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: تهیه‌کننده «نزدیکتر» یعنی ایران نوین برای تبلیغات آن فکر‌ها و تصمیمات جدید و به روزی را ارائه خواهد داد که در نوع خود کم‌نظیر است. امیدوارم جزء به جزء فیلم از تبلیغات تا اکران مورد رضایت و استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

احمدی در خصوص حضور فیلم در جشنواره‌های خارجی اظهار داشت: در ادامه حضور فیلم «نزدیکتر» در جشنواره‌های خارجی، مرجان علیزاده مسئول پخش بین‌الملل فیلم در حال تصمیم‌گیری برای شرکت دادن آن در دیگر جشنواره‌های خارجی است.

گفتنی است فیلم سینمایی «نزدیکتر» اولین اثر بلند سینمایی مصطفی احمدی در مقام کارگردانی است که بازیگرانی چون پارسا پیروز‌فر، صابر ابر، پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی، محمد بحرانی، شیرین یزدان بخش و ستاره اسکندری در آن ایفای نقش می‌کنند و داستان یک خانواده است که دوباره بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار