رشد کم رمق شاخص در ابتدای معاملات

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات روز جاری در حالی شروع به کار کرد که با رشد 6 واحدی به عدد 63 هزار و 6 واحد سرید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار سرمایه در 30 دقیقه ابتدای کار خود در روز یکشنبه 17 آبان تعدا 57 میلیون سهم و اوراق بهادار به ارزش 76 میلیارد ریال 3 هزار و 759 نوبت معاملاتی مورد داد و ستد قرار گرفت.

 همچنین بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص به نام نمادهای فولاد مبارکه سپاهان و بانک ملت رقم خورد و در مقابل نمادهای لیزینگ رایان سایپا و بانک پاسارگاد مانع رشد بیشتر شاخص تا این ساعت شدند.

براساس این گزارش بیشترین حجم معاملات را بانک ملت به خود اختصاص داد. در بازار فرابورس نیز شاخص با کاهش کمتر از یک واحد روی عدد 700 واحد قرار گرفت.

**نوسان مثبت شاخص در تالار شیشه‌ای

شاخص بازار سرمایه با 17.1 واحد رشد روی عدد 63 هزار و 17 واحد ایستاد.

این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن با کاهش 3.10 واحدی روی عدد 9 هزار و 710 واحد ماند. 

بر همین اساس تعداد 160 میلیون سهمن و اوراق بهادار به ارزش 142 میلیارد ریال در 9 هزار نوبت معاملاتی تا ساعت 10 به فروش رسید.

گفتنی است، نمادهای فولاد، شبندر و تاپیکو بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند و در مقابل نمادهای ولساپا، وپاسا و خودرو با اعمال تأثیر منفی مانع رشد بیشتر دماسنج تالار شیشه‌ای شدند.

در بازار فرابورس نیز شاخص با کمتر از یک واحد رشد همچنان روی عدد 702 واحد ایستاده است در همین راستا تعداد 22 میلیونن سهم به ارزش 86 میلیارد ریال در 4 هزار نوبت معاملاتی مورد داد و ستد قرار گرفت.

گفتنی است، نماد شتران و زاگرس بیشترین تأثیر مثبت را بر آیفکس فرابورس داشتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار