قم؛

ایجاد ایستگاه مرکزی حمل و نقل مسافر در قم

استاندار قم با اشاره به نیاز ایستگاه مرکزی حمل و نقل مسافر گفت :در جانمایی ایستگاه جامع مرکزی حمل و نقل مسافر در قم باید نیازهای فرا استانی در نظر گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛سید مهدی صادقی در جلسه شورای قطاری شهری استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی ایجاد و توسعه ایستگاه جامع و مرکزی برای حمل و نقل مسافر در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: علاوه بر مباحث فنی و عملیاتی این پروژه باید به ابعاد اجتماعی در کنار تأثیرات اقتصادی آن در استان توجه ویژه کرد.

استاندار قم مزیت‌های ایجاد گذرگاه ارتباطی در ایستگاه مرکزی قم را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با حضور مشاوران و کارشناسان و با استفاده از مطالعات جامع و بروز در زمینه مکان‌یابی، تمام نظرات کارشناسی شده و در همه ابعاد بررسی شوند.

صادقی با تأکید بر ضرورت تعامل دستگاه‌های مسئول در اجرای پروژه‌های حمل و نقلی ریلی استان ادامه داد: در خصوص جانمایی ایستگاه مرکزی، کمیته‌ای مشترک از مشاوران قطار شهری، راه آهن و نمایندگان استانداری و شهرداری و سایر دستگاه‌های مجری تشکیل شده و طی سه هفته آینده طرحی مشترک و عملیاتی تهیه شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.