سوژه‌های "بالاتر از خبر" را برای باشگاه خبرنگاران جوان بفرستید

مخاطبان گرامی سوژه‌های خودتان را برای بسته خبری "بالاتر از خبر" برای ما بفرستید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "بالاتر از خبر" بسته خبری که شما در مجله خبری شبکه یک سیما هر پنج شنبه شب‌ها  بر روی آنتن سیما مشاهده می‌کنید.

این بسته خبری که به موضوعات باریک تر از مو می‌پردازد، بیشتر در مسائل سیاسی، اقتصادی ،‌ فرهنگی، علمی به دنبال موضوعات اجتماعی می‌گردد و سعی کرده در این بخش خبری با تلنگری به مزاح بتواند مسئولان را نسبت به رفتار خودشان آگاه کند.

مخاطبان گرامی باشگاه خبرنگاران جوان، می‌توانند از طریق "ارسال نظر" موضوعات یا سوژه‌هایشان را برای ما ارسال کنند تا در اولین فرصت یکی از آن موارد سوژه بعدی "بالاتر از خبر" بخش خبری مجله اخبار ساعت 19 باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
با سلام و احترام
يكي از برندهاي مطرح لوازم ارايشي و توليد كرم هاي بهداشتي در آخرين دستاورد خود محصولات را به جاي هم و به اشتباه توليد كرده است و اين احتمال را در مورد احتمال اشتباه در خواص و مواد تركيبي و در نتيجه تبعات بعدي را افزايش داده است و نگراني هايي را در جامعه به وجود آورده.
اين درحالي است كه بدون پذيرش اين مساله حتي اقدام به جمع آوري اين محصولات از سطح داروخانه ها و مراكز بهداشتي نكرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
علی پژوهش هستم ....دوهزارتا سایت ووبلاگ ودوهزارجا رفتم اصلا نفهمیدن چی میگم ...تروخدا ادم تحصیل کرده رو بزاریدجواب مردم وبده من تیوریسین جنگ نرم هستم ..دوتا پروژه ارزان وقابل بهره برداری سریع برای سپاه رو طرح ریزی کردم نه بودجه میخام نه نه چیزی فقط یه مسیول بیاد ازم بپرسه چی میگی پسر برام کافیه ...پهپهادنامریی و gbتروخدا یه نفراز سپاه زنگ بزنه فقط ازم بپرسه شایدبدردشون خورد ببینید من عاشق کشورمم ودینم فریاد دیگه کجا پیام بذارم
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۴
سلام اقا ما يه وام 8500000 داشتيم که به علت شرايط بد اقتصادى قادر به پرداخت اون نشديم و الام 2سال ازش داره مى گذره و بانک پست بانک مارو دادگاهى کرده رفتم که با بانک توافق کنم و مسىله رو فيسله بدم. ريىس بانک ميگه 9500000 بده نقدى تا من دوباره اصل وامتو بدم بهت يه سال ديگه هم بهت مهلت پرداخت ميدم. اين مسىىله داخل يه مملکت اسلامى فاجعه نيست
بنده اهل روستاهاى سمىرم از شهراى اصفهانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
پرتقال واكس خورده در ميادين تره بار !!!
آخرین اخبار