سرقت سایت‌های موبایل را گزارش کنید

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال حاضر با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی و فنی، طی دوره‌های زمانی مشخص، وضعیت شبکه سیار را در تمام نقاط شهری و جاده‌ای پایش و بررسی می‌کند و به منظور ارتقاء وضعیت شبکه از سوی اپراتورها، براساس مفاد موافقتنامه پروانه، اقدامات لازم را اعمال می‌کند.

سرقت سایت‌های موبایل را گزارش کنیدبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: اپراتورهای تلفن همراه براساس موافقتنامه پروانه متعهد هستند از نظر جمعیتی برای هشتاد و پنج درصد جمعیت و از نظر جغرافیائی در تمام شهرهای کشور پوشش تلفن همراه ایجاد کنند.

آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) از تسنیم، غلامرضا داداش‌زاده با اشاره به این موضوع اظهار کرد: اپراتورهای تلفن همراه به تعهدات خود براساس موافقتنامه عمل کرده‌اند و پوشش ۱۰۰ درصدی تلفن همراه در کشور نیازمند مهیا شدن زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شبکه (برق و فضای سایت) و همکاری نهادهای حاکمیتی و عمومی از جمله استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها وغیره است.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال حاضر با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی و فنی، طی دوره‌های زمانی مشخص، وضعیت شبکه سیار را در تمام نقاط شهری و جاده‌ای پایش و بررسی می‌کند و به منظور ارتقاء وضعیت شبکه از سوی اپراتورها، براساس مفاد موافقتنامه پروانه، اقدامات لازم را اعمال می‌کند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از مردم درخواست کرد به منظور جلوگیری از قطع ارتباط سرویس مشترکان و کاهش کیفیت ارتباط، در صورت مشاهده تعرض یا سرقت سایت‌های BTS، با نیروی انتظامی به شماره ۱۱۰ یا سامانه شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار