شیراز؛

معرفی متقاضیان به کمیسیون پزشکی-حمایتی کمیته امداد جهرم

رئیس کمته امداد جهرم از معرفی تعداد 134 متقاضی دریافت خدمات حمایتی کمیته امداد به کمیسیون پزشکی-حمایتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ سید محمد رضا رضوی زادگان گفت: در شش ماه اول امسال تعداد 134 متقاضی دریافت خدمات حمایتی کمیته امداد به کمیسیون پزشکی-حمایتی معرفی شدند که از این تعداد 110 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده مددجویان متقاضی در 4 جلسه کمیسیون پزشکی پس از بررسی توسط اعضاء کمیسیون پزشکی-حمایتی تعیین درصد از کارافتادگی، در دو گروه تک خدمتی و چند خدمتی با توجه به درصد از کارافتادگی تقسیم می شود.

رئیس کمیته امداد جهرم بیان کرد: متقاضیان بالای 60 سال سن بدون نیاز به کمیسیون به گروه چند خدمتی و  متقاضیان با سن کمتر از 60 سال با تشخیص درصد از کارافتادگی کمتر از 35 درصد به گروه تک خدمتی و درصد از کارافتادگی بالای 35 درصد به گروه چند خدمتی افزوده  می شوند. 

وی تصریح کرد: گروه چند خدمتی شامل متقاضیان از کار افتاده است که از تمام خدمات امداد شامل خدمات درمانی، وام، تسهیلات بلند مدت، خدمات فرهنگی و تحصیلی فرزندان، معافیت خدمت سربازی فرزندان، شرکت در دوره های آموزشی و غیره برخوردار می شوند و گروه تک خدمتی تنها از قسمتی از خدمات امداد برخوردار می شوند.

رضوی زادگان افزود: کمیته امداد با برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی - حمایتی و استفاده از پزشکان معتمد در راستای شناسایی نیازمندان واقعی و رفع مشکل آنها قدم برمی دارد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.