رشت ؛

آغاز نمایشگاه کتاب گیلان در رشت

یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان ، فردا در رشت افتتاح می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اعلام این خبر گفت : یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان ، ساعت ١٠ صبح دوشنبه ٢٥ آبان با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشت افتتاح می شود .

فیروز فاضلی با اشاره به تخفیف ٣٠ درصدی فروش کتاب در این نمایشگاه افزود : تمامی ناشران حاضر در نمایشگاه کتب خود را با تخفیف حداقل ١٠ درصدی عرضه می کنند و ٢٠ درصد تخفیف با خرید بن کارت الکترونیک در غرفه بانک عامل مستقر در نمایشگاه ممکن می شود .

وی خاطرنشان کرد : امسال ٥٠٠ میلیون ریال از سوی این اداره کل برای بن تخفیف یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان تخصیص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تعداد کل غرفه‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه ٢٠٨ غرفه است ، گفت : ١٩ برنامه جنبی در مدت ٧ روز برپایی نمایشگاه از قبیل رونمایی کتاب و نشست‌های تخصصی در حوزه جنگ نرم، فرهنگ، دفاع مقدس، فرق و مذاهب، خانواده در غرفه برنامه های جنبی نمایشگاه برگزار می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از ٢٥ آبان تا یکم آذر ١٣٩٤ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور ٣٤٥ ناشر از سراسر کشور و با ارائه ٣٤ هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود .


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.