نظافتی:زائران اربعین یک میلیونی شدند/آغاز به کار 7مرکز صدور روادید از فردا

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون بیش از یک میلیون نفر برای اعزام به اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

نظافتی:زائران اربعین یک میلیونی شدند/آغاز به کار 7مرکز صدور روادید از فردامحسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آمار متقاضیان اعزام به کربلا در اربعین حسینی اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان اعزام به راهپیمایی عظیم اربعین از 15 شهریور آغاز شد و تاکنون بیش از یک میلیون نفر برای اعزام به اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر صدور روادید زائران اربعین در 8 استان تهران، مشهد، کرمانشاه ،اهواز، تبریز، شیراز، کرج و قم در حال انجام است و اگر راه اندازی 7 مرکز دیگر امروز صورت گیرد، این مراکز نیز از فردا کار صدور روادید را شروع می کنند.

نظافتی تصریح کرد: تاکنون برای  150 هزار نفر روادید صادر شده است و با راه اندازی مراکز جدید این عدد در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر صدور روادید به صورت انفرادی به تعداد کم انجام می شود و بیشتر به صورت گروهی صادر می شود ضمن اینکه هزینه روادید گروهی 30 دلار است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار