جدیدترین آمار از درآمد بازی های موبایل

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۵ به مرور گزارش‌ها و نتایج تحقیقات صنعتی‌ بازی‌ها نیز در حال انتشار است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۵ به مرور گزارش‌ها و نتایج تحقیقات صنعتی‌ بازی‌ها نیز در حال انتشار است. اکنون طبق گزارش شرکت تحقیقاتی EEDAR، بازی‌های موبایل در حال دستیابی به درآمد بیش از ۲۵ میلیارد دلاری تا پایان سال جاری میلادی است.

جدیدترین آمار از درآمد بازی های موبایل

با افزایش بازی‌های موبایل جذب مخاطبان مختلف به این صنعت در سال‌های گذشته بسیار چشمگیر بوده است. به عنوان نمونه، بازی‌های free-to-play (رایگان) مانند دو Candy Crash و Angry Birds موفقیت‌های تجاری بزرگی را رقم زده‌اند. این موضوع بی‌ شک نتیجه‌ی یک مدل کسب و کار حاصل شده از پرداخت‌های کوچک با استفاده از گیم‌پلی به صورت منظم است.

به گزارش EEDAR، شرکت تحقیقاتی و گردآورنده گزارش- بازار بازی‌های موبایل در مسیر رسیدن به درآمد بیش از ۲۵ میلیارد دلار در پایان سال ۲۰۱۵ قرار دارد.

جدیدترین آمار از درآمد بازی های موبایل


شما می‌توانید با مشاهده تصویر بالا این موفقیت‌های مالی را به تفکیک مناطق جغرافیایی مشاهده کنید. با توجه به آمار، بازی‌های موبایل در دو کشور چین و ژاپن اکنون بسیار گسترده  هستند. جمعیت عمومی کشور ژاپن زمان زیادی را صرف بازی‌های موبایل معمایی می‌کنند که این موضوع یک انقلاب در بخش بازی‌های ژاپنی محسوب می‌شود.

از سویی دیگر ایالات متحده آمریکا و کانادا به رقم بالای درآمد در این صنعت رسیده‌اند که این موضوع نیز نشان دهنده‌ی میزان نفوذ جریان اصلی بازی‌های موبایل در سراسر جهان است.

جدیدترین آمار از درآمد بازی های موبایل

آمار دیگر در تحقیقات EEDAR اطلاعاتی را در رابطه با نوع دستگاه‌های استفاده شده توسط کاربران را مشخص می‌کند. همان طور که انتظار می‌رفت در کشور چین با توجه به بازار تلفن‌های هوشمند بسیار ارزان مورد درخواست کاربران، اندروید بیشترین استفاده را دارد. هرچند در همین راستا گوشی‌های iOS، همچنان سهم عمده‌ای از بازار بازی‌ را در کشور ژاپن تشکیل می‌دهند.

البته این تحقیقات بخش‌های دیگری مانند میانگین سنی بازیکنان، محبوب‌ترین سبک‌ها نزد بازیکنان و غیره را نیز در بر می‌گیرد. در صورتی که شما نیز علاقمند به مطالعه این تحقیقات هستید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت  EEDAR و وارد کردن مشخصات خود گزارش را از طریق ایمیل دریافت کنید.


منبع:وب‌سایت زومجی

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

برچسب ها: موبایل ، بازی ، آمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار