تشدید سیاست های ضد مهاجرتی در اروپا پس از حملات تروریستی پاریس

حملات تروریستی پاریس عرصه را بر مهاجران ساکن در اروپا تنگ می کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، حملات تروریستی پاریس به تشدید سیاست های ضد مهاجرتی منجر خواهد شد. "لورنت واکوئیز" -- دبیر کل جمهوری‌خواهان از حزب محافظه کار "نیکولا سارکوزی (رئیس جمهور پیشین فرانسه) – روز شنبه خواستار ایجاد یک اردوگاه برای چهار هزار نفر از مهاجرانی شد که از دید مقامات فرانسوی، تروریست های بالقوه هستند.

"مارکوس زودر" – وزیر دارایی ایالت بایرن آلمان از حزب سوسیال مسیحی – نیز اظهار داشت: "دوران مهاجرت غیر قانونی و نبود نظارت کافی در امور مهاجران به سر آمده است. پاریس همه چیز را تغییر خواهد داد." 

پس از حملات خونین پاریس بدون شک عرصه به مهاجران غیر قانونی در اروپا تنگ خواهد شد. چرا که از این پس، مهاجران تهدیدی برای امنیت اروپا به شمار خواهند رفت. در شبکه های اجتماعی نیز احساسات ضد مهاجرتی تشدید شده است. مهاجرستیزان در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند اگر درهای اروپا به روی مهاجران بسته بود، این حادثه دلخراش اتفاق نمی افتاد. 

پاریس 13 نوامبر 2015 (22 آبان 94) شاهد حملات تروریستی متشکل از تیرباران های دسته جمعی و بمب گذاری های انتحاری بود. این حملات بیش از 129 کشته و 352 زخمی بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار