همدان؛

تجهیز کتابخانه های مدارس استان همدان

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش همدان گفت: 200 میلیون ریال اعتبار در سال جاری برای تجهیز و خرید کتابخانه های کلاسی این استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن آقا یوسفی با بیان این که در هفته ی کتاب و کتاب خوانی 40 کتابخانه کلاسی در استان ایجاد شده است، گفت: با ایجاد این کتابخانه ها، تعداد کتابخانه های کلاسی استان همدان به 140 باب رسید.

یوسفی از برپایی 800 نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته ی کتاب و کتاب خوانی در سطح مدارس استان خبر داد و  تصریح کرد: 45 هزار جلد کتاب با یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار برای این نمایشگاه ها خریداری شده است.

وی با تشریح برنامه های هفته ی کتاب و کتاب خوانی در مدارس استان، گفت: 35 عنوان برنامه در این هفته در مدارس برگزار می شود که نام نویسی رایگان از دانش آموزان در کتابخانه های عمومی و تقدیر از فعالان عرصه کتاب خوانی از جمله این برنامه ها است. 

وی  افزود: تقدیر از معلمان اهل قلم، توزیع رایگان 140 جلد فرهنگ نامه کودک و نوجوان در مدارس ابتدایی ، آموزش ضمن خدمت برای کتابداران در مدارس فعال، معرفی تازه های نشر و اجرای طرح خیران کتاب از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در هفته کتاب و کتاب خوانی است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.