شرایط برای جذب سرمایه‌های خارجی فراهم است/ شناسایی بازارهای هدف باید در اولویت قرار گیرد

کارشناس اقتصادی گفت: یکی از گام‌های مهم و استراتژیک کشور معرفی جاذبه‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران است چرا که ایران در آستانه یک تحول اقتصادی قرار گرفته باید از این موقعیت استفاده کرد.

رحیمیان/ شرایط برای جذب سرمایه‌های خارجی فراهم است/ شناسایی بازارهای هدف باید در اولویت قرار گیردعطایی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یکی از گام‌های مهم و استراتژیک کشور معرفی جاذبه‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران است و ایران در آستانه یک تحول اقتصادی قرار گرفته و برای این منظور نیاز به انسان‌های توانا و قابل اعتماد از اقصی نقاط دنیا برای همکاری در عرصه سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: باید ظرفیتهای داخلی را  به جهانیان معرفی کرد تا بستر برای جذب سرمایه‌های خارجی و داخلی فراهم شود.

عطایی ادامه داد: 53 هزار میلیارد تومان طرح کارشناسی مطالعه شده و در همایش فرصت‌های سرمایه‎‌گذاری برای سرمایه‌گذاری عرضه شد بنابراین برای بحث کارشناسی مخاطبان از کشورهای خارجی به ایران آمدند تا در بخش‌های مختلف اقتصادی ایران سرمایه‌گذاری کنند.

این کارشناس ادامه داد: حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعت و معدن، کشاورزی، نفت و گاز، گردشگری و خدمات همچنین حوزه آی تی و های تک از جمله پروژه‌هایی هستند که سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی علاقمند به سرمایه‌گذاری هستند.

عطایی خاطرنشان کرد: ما هم اکنون شرایط را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم کردیم تا از فرصت‌های به وجود آمده بتوانند استفاده نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار