سنندج؛

افتتاح سینما کوک سنندج با نمایش انیمیشن " شاهزاده روم "

رئیس حوزه هنری کردستان گفت:سینما کوک برای اولین بار در ایران با انیمیشن " شاهزاده روم " در استان کردستان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ امین مرادی گفت: انیمیشن " شاهزاده روم " در استان کردستان همزمان با افتتاح سینما کودک روز پنجشنبه در سالن شماره 2 پردیس سینما بهمن سنندج افتتاح و به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: پنجشنبه ها یک سانس ویژه ی کودکان با خانواده ها اختصاص تا آنها بتوانند با خیال راحت فرزندانشان را به سینما ببرند.

رئیس حوزه هنری کردستان بیان کرد: انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری از فردا در سینما بهمن سنندج اکران می شود.

گفتنی است «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح (ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

این انیمیشن به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری در گروه «هنرپویا» تولید شده است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، بسیاری از اهالی سینما و متخصصین این حوزه را به تحسین آن وا داشت و توانست لوح تقدیر ویژه جشنواره را از دبیر جشنواره دریافت کند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.