دیدار پدر و پسر پس از 13 سال جدایی رنگ خون گرفت + تصاویر

پدر و پسری که پس از سیزده سال دوری همدیگر را ملاقات کردند، توسط راننده ی اجیر شده به قتل رسیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، استیفان پدری که 37 ساله است، سیزده سال پیش به جرم قتل غیر عمد دستگیر و زندانی شد.وقتی حادثه تلخ درگیری در خیابان برای او اتفاق افتاد، فرزند او دو ساله بود. در مدت سیزده سالی که استیفان در زندان بود بین این پدرو پسر هیچ ملاقاتی صورت نگرفت.در اولین دیدار، استیفان و پسرش جیمی قربانی انتقام جویی حادثه ی سیزده سال پیش شدند.
قتل بی رحمانه پدر و پسر بعد از سیزده سال فراق
قتل بی رحمانه پدر و پسر بعد از سیزده سال فراق
قتل بی رحمانه پدر و پسر بعد از سیزده سال فراق

بر اساس گزارش پلیس؛ ضارب برادر مایکل، قربانی دعوای خیابانی سالها پیش بود که زندان رفتن استیفان نتوانسته بود خشم خانواده ی او را آرام کند و آنها به دنبال انتقام شخصی بودند. بعد از تصادف، برادر مایکل پای به فرار می گذارد که نیروهای پلیس در تعقیب و گریز یک روزه موفق به دستگیری او شدند.

افسران پلیس و اورژانس سریعا به محل حادثه اعزام شدند اما به علت شدت تصادف، هر دوی آنها جانشان را در حالی از دست می دهند که پس از سالها دوری، تنها یک ساعت در کنار هم بودند.

پلیس محلی لنکشایر جنوبی در پایان خاطرنشان کرد : متهم که از سمت خانواده اش اجیر شده  دستگیر وبازداشت شدو پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر، پرونده ی وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

انتهای پیام /

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
یعنی بعد از 13 سال همدیگرو پیدا کردند بعد تصادف کردند؟
آخرین اخبار