برپایی 940 مرکز لباس ایرانی اسلامی برای خانواده‌ها متدین ایرانی

یکی از مشکلات خانواده‌های متدین ایرانی در دسترسی به مراکزی بود که لباس‌هایی با ارزش‌ها و باورهای ایرانی اسلامی ارائه کند.

حمید قبادی کارگروه ساماندهی مد و لباس در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص 940 مرکز لباس ایرانی اسلامی گفت: یکی از مشکلات خانواده‌های متدین و ایرانی دسترسی به مراکزی بود که لباس‌هایی با ارزش‌ها و باورهای ایرانی و اسلامی ارائه کند به همین دلیل این موضوع در دستور کار ما قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در آخرین آمادگی که کمی همکاران ما شناسایی کردند 940 مرکز در سطح استان تهران شناسایی شده که آدرس  آن را مخاطبان می‌توانند در سایت www.mod.com مراجعه کند.
 
وی اظهار کرد: آیکونهای فروش ما از گروه‌های مختلف عفاف و حجاب، لباس مجلسی، بچه‌گانه، مردانه و ... تفکیک در این پایگاه ثبت شده است که عمده آنها فقط در استان تهران است اما بنا داریم که در سراسر کشور این مراکز شناسایی شوند.
 
قبادی افزود: همکاران ما در ادارات کل استان‌ها مکلف شده‌اند که بر اساس شاخص تعیین شده شناسایی کنند تا مردم در هر جای کشور بتوانند به این مراکز دسترسی پیدا کند.
 
وی عنوان کرد: مراکز شناسایی علاوه بر اینکه محصولات باید بر اساس شاخص تعیین شده باشد فضای فروشگاه رفتار فروشندگان هم جز شاخص‌های ما است.
 
قبادی همچنین در رابطه با جشنواره لباس عاشورایی توضیح داد: اولین جشنواره لباس عاشورایی در نیمه اول آذر ماه برگزار می‌شود و فراخوان آن هم اعلام شده است که هنرمندان می‌توانند لباس‌هایی با مفاهیم عاشورایی را که چاپ یا طراحی شده را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.