انجام 8 عمل جراحی چشم توسط وزیر بهداشت در شاهرود+عکس

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در کاروان نورآوران سلامت در منطقه محروم شاهرود 8 عمل جراحی چشم را انجام داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر هاشمی وزیر بهداشت اظهار داشت: اگر عدالتی وجود داشت این چنین مشکلاتی رخ نمی‌داد و تمام امکانات در اقصی نقاط کشور توزیع می‌شد و چنین مشکلاتی رخ نمی‌داد. 

وی با اشاره به کمکهای مردمی گفت: این کمکها در همه دوره‌ها بوده است ولی در این دوره شتاب بیشتری گرفته است و این از الطاف خداوند بوده است. 
 

وی ادامه داد: همه باید کمک کنند تا این طرح بهداشتی که نیاز مبرم است و از نان شب واجب‌تر است به نحو احسنت انجام شود.

وی با اشاره به منتقدین نظام بهداشت گفت: افراد منصفانه نقد کنند و از نقاط مختلف کشور و مرزی دیدن کنند و در تهران ننشینند و نقد کنند.بنابراین منتقدان باید در تمام نقاط کشور حضور یابند و از مشکلات مردم آگاهی یابند . ما در وزارت بهداشت نهایت تلاش خود را جهت به حداقل رساندن مشکلات مردم خواهیم داشت. 
 

دکتر هاشمی افزود: بالاخره ما در دولت نهاد اجتماعی را داشتیم و مردم حق درمان خود را پرداخت می‌کردند که همه منابع یکجا جمع می‌شد و شرایط گذشته قابل مقایسه با امروز نبود، بخشی از پولی که مردم و کارگران برای بخش درمان پرداخت می‌کردند در بخش درمان صرف می‌شد.
 

وی با بیان اینکه پیش از 10 هزار و 500 نفر مورد معاینه چشم پزشکان،‌دندان پزشکان و مامایی قرار گرفتند افزود: در این 100 روزی که این کاروان در این منطقه حضور داشته است 7 هزار و 100 نفر مورد معاینه بخش چشم ، 3 هزار و 250 نفر قسمت دندان و 486 نفر در بخش مامایی به صورت رایگان،‌ معاینه شده‌اند. 
 
هاشمی افزود: از این تعداد 360 نفر در بخش چشم مورد عمل قرار گرفته‌اند و طی معاینات بخش مامایی 29 مورد مشکوک به بیماری تشخیص داده شده‌اند. 
 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
حضور وزیر در جمعیت خیریه بسیار با ارزش است. سیاست گذاری صحیح در توزیع عادلانه خدمات برای همه جا و در همه حال انتظاری است که مردم از یک وزیر و وزارتخانه دارند.
آخرین اخبار