قتل نوزاد در هنگام تولد به دست پزشک سر به هوا

پزشک و پرستاری که به دلیل عجله درتولد نوزاد منجر به قتل او شدند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر تیابا متخصص زایمان و پرستار زایمان به نام مدهوری، در زایمان طبیعی یک خانم سی ساله به علت استفاده از ابزار غیر پزشکی برای تسریع در تولد نوزادی که در شرایط خاص بود، در کمال ناباوری منجر به جدا شدن سر او از بدنش شدند.

بر اساس گزارش پلیس و به گفته ی یکی از پزشکان؛ بند ناف این نوزاد اطراف پاهایش گره خورده بود و دکتر تیابا به علت نداشتن تجربه کافی و عدم آرامش با استفاده از ابزار غیر پزشکی به کمک پرستارش، برای به دنیا آوردن نوزاد به سر او فشار می آورند که در این حین حادثه ی تلخ جداشدن سر نوزاد از بدنش اتفاق افتاد و منجر به قتل او شد.

تمام کادر بیمارستان از حادثه ی پیش آمده بهت زده شده بودند. پس از گذشت یکی دو ساعت، مردم معترض در مقابل بیمارستان منطقه ی رامپور در ایالت اوتار پرادش تجمع کردند و تظاهرات راه انداختند.

پلیس هندوستان در پایان خاطرنشان کرد : دکتر تیابا و پرستار مدهوری به اتهام قتل غیر عمد دستگیر و بازداشت شدند و پرونده ی آنها پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

انتهای پیام /

 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
متاسفانه در یکی از شهر های همدان یک پزشک هنگام زایمان یک زن سر نوزادرا جدا کرد و بعد آن را بخیه کرد و به خانواده اش تحویل داد اما هیچ پیگیری و اعتراضی از طرف مسولین انجام نشد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
بکی از اشناهای ما هم که ماماست همین کارو تو همدان با یک کودک انجام داده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
خدای من چه وحشتناک
آخرین اخبار