لوزانو: برای نهایی کردن قراردادم، ماه دسامبر به ایران می‌روم

رائول لوزانو از سفرش به ایران در تاریخ تعطیلی لیگ والیبال لهستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی سابق تیم‌های ملی والیبال لهستان و آلمان، اوایل هفته قبل از سوی مسئولان فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی آینده تیم ملی والیبال و جایگزین اسلوبودان کواچ معرفی شد.

با این حال لوزانو آرژانتینی مصمم است که در زمان باقی مانده تا پایان لیگ والیبال لهستان در این کشور باقی بماند. لیگی که پایان آن در ماه آوریل سال 2016 میلادی خواهد بود.

رائول لوزانو در این‌باره گفت: من نمی‌توانم قراردادم را با تیمی که هدایت آن را بر عهده دارم در میانه راه فسخ کنم. بدون شک بازیکنان من در این مرحله حساس از لیگ به حضورم نیاز دارند و من هم قطعا در کنار تیم رادوم باقی خواهم ماند.

وی ادامه داد: تنها گذاشتن تیم در این مرحله منصفانه نیست و من بدون شک این کار را با مدیران و بازیکنان تیم نخواهم کرد.

لوزانو که هنوز خبر قرارداد و توافق نهایی خود با تیم ملی والیبال ایران را رسما اعلام نکرده است، افزود: معتقدم با اعتماد به نفس کامل می‌توانم در هر دو تیم به موفقیت دست پیدا کنم.

وی ضمن بیان این مطلب که هیچ مشکلی در راه همکاری با تیم ملی والیبال ایران نمی‌بینیم،‌خاطرنشان کرد: جزییات نهایی قرارداد من با فدراسیون ایران در اواخر دسامبر و زمانی که تیم رادوم در تعطیلات فصل لیگ لهستان است، مطرح و عنوان خواهد شد.

لوزانو در پایان گفت: زمانی که فدراسیون والیبال ایران با من مستقیما تماس گرفت و پیشنهاد کار داد، بدون معطلی این موضوع را با مسئولان و مدیران باشگاه رادوم درمیان گذاشتم. با این حال باور دارم فعالیتم در سطح تیم ملی هیچ ضربه‌ای به باشگاهم نخواهد زد. در حال حاضر تمام تمرکز من روی دیدار بعدی تیمم در لیگ لهستان معطوف است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار