بررسی زیبایی‌شناسی در آثار فریده لاشایی

نشست یک روزه در ارتباط با نمایشگاه آثار فریده لاشایی و منتخبی از آثار گنجینه موزه با عنوان «در جستجوی گمشده» روز یکشنبه اول آذر از ساعت 14 تا 20 با حضور منتقدان هنری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ نمایشگاه آثار فریده لاشایی و منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان «در جستجوی گمشده» از روز 30 آبان ساعت 6 بعد از ظهر با حضور هنرمندان، استادان و مقامات فرهنگی هنری در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شد و تا 7 اسفند ادامه دارد.

در همین راستا نشست یک روزه‌ای با حضور هنرمندان، منتقدان و صاحب‌نظران ایرانی و خارجی، روز یکشنبه اول آذر از ساعت 14 تا 20 در سالن اجتماعات موزه برگزار می‌شود.

در این همایش خانم کاترین دزگر رئیس موزه گنت بلژیک با عنوان «زیبایی‌شناسی ظریف، اخلاق محکم» و خانم ونیشیا پورتر رئیس بخش هنر معاصر کشورهای اسلامی موزه بریتیش میوزیوم درباره آخرین اثر فریده لاشایی بر اساس «فجایع جنگ» اثر فرانسیسکو گویا سخنرانی خواهند کرد.

همچنین خانم‌ها مدیا فرزین منتقد هنری از نیویورک و مرجان تاجدینی مورخ هنر و همچنین خانم فریال جواهریان دبیر نمایشگاه و جرمانو چلانت مدیر هنری بنیاد پرادا و دبیر نمایشگاه در گفتگو با همدیگر در مورد آثار به نمایش در آمده بحث و گفتگو خواهند کرد. ورود برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

یاد آوری می شود؛ علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه، روزهای یکشنبه تا پنج شنبه هرهفته از ساعت 10 صبح تا 7 عصر و جمعه ها از ساعت 3تا7 عصر به جز شنبه ها وتعطیلات رسمی به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار