پروژه‌ها را کلنگ می‌زنند تا برای 50 سال کار داشته باشند!

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: متاسفانه برخی از مشاوران پروژه‌ها را کلنگ می‌زنند تا برای 50 سال کار داشته باشند.

شاکری:صرف 50 میلیارد تومان در میدان امام خمینی(ره) بدون پیوست مطالعاتی
اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با انتقاد از ساماندهی میدان امام خمینی(ره) بدون ارائه پیوست مطالعاتی اظهار کرد: پیوست اجتماعی ،فرهنگی، فنی و اقتصادی امام خمینی(ره) علی‌رغم مصوبه شورای شهر تاکنون ارائه شده است.

وی افزود: تذکرهای متعددی در خصوص معماری این بنا ارائه کردیم که هویت میدان با این معماری از بین می‌رود چرا که باید دلبستگی تعلق خاطر شهروندان با محله حفظ شود.

شاکری ادامه داد: معماری این پروژه از سوی رئیس شورای شهر و کمیسیون معماری و شهرسازی مورد اعتراض قرار گرفته و مقرر بود شهرداری پیوست‌های آن را ارائه دهند که متاسفانه ارائه نشده است.

عضو پارلمان شهری اضافه کرد: ساختمان‌های خشن در حال ساخت با بکارگیری معماری 50 سال گذشته، هویت و تعلق خاطری برای شهروندان به ارمغان نمی‌آورد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به صرف 50 میلیارد تومان در این پروژه بیان کرد: متاسفانه بدون ارائه پیوست مطالعاتی در میدان امام خمینی(ره) هزینه می‌شود.

شاکری تاکید کرد: باید بر اساس اصول برنامه 5 ساله پیش برویم، اما متاسفانه برخی از مشاوران پروژه‌ها را کلنگ می‌زنند تا برای 50 سال کار داشته باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار