سمانه پاکدل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پله‌های ترقی را به درستی طی نکردیم

سیروس مقدم و حسین سهیلی‌زاده از کارگردان‌هایی بودند که برای آثارشان بازیگر جوان انتخاب می‌کردند و این اتفاق باب شد، اما متاسفانه بازیگران نسل ما نتوانستیم به درستی پله‌های ترقی را طی کنیم.

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بازیگری در مجموعه داستانی «نزدیک غیرممکن» به کارگردانی فرشاد ارج هستم که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود. همچنین مشغول یک فیلم سینمایی به کارگردانی آقای شاهپوری هستم.

وی با اشاره به اینکه این روزها دغدغه‌ کار خوب را دارد، گفت: دغدغه این روزهای من دغدغه مردم است. دغدغه مشکلات اقتصادی و ... و به عنوان یک بازیگر دغدغه کار خوب را نیز دارم. متاسفانه ما فیلمنامه و داستان خوب نداریم، من حدود 8-9 ماه به دلیل نبود فیلمنامه خوب و کارگردان خلاق کار نکردم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» در خصوص بازیگران جوانی که در حال حاضر در این عرصه فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: سیروس مقدم و حسین سهیلی‌زاده از کارگردان‌هایی بودند که برای آثارشان بازیگر جوان انتخاب می‌کردند و بعد از مجموعه «دلنوازان» این اتفاق باب شد، اما متاسفانه بازیگران نسل ما نتوانستیم به درستی پله‌های ترقی را طی کنیم.

پاکدل با اشاره به اینکه این روزها درب ورود به عرصه بازیگری به روی همه باز شده است، بیان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که هر روز شاهد حضور بازیگران جدید در این عرصه هستیم. ای کاش به جای این اتفاق بتوانیم همان بازیگرانی را که داریم در این عرصه نگه داریم. این روزها درب ورود به عرصه بازیگری به روی همه باز شده است.

وی در خصوص آثار سینمایی بیان کرد: مصطفی کیایی از کارگردان‌هایی است که در این عرصه خیلی خوب کار می‌کند؛ اما متاسفانه دیگر تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌های ما به دنبال ریسک‌پذیری نیستند و فیلمنامه‌های تکراری و گیشه‌ تکراری خود را پیش می‌برند و این موضوع دلیل قهر مردم ما با سینما است.

پاکدل در پایان مطرح کرد: من از 20 سالگی وارد عرصه بازیگری شدم و در این سال‌ها با کارگردان‌های موفقی مثل سیروس مقدم، حسین سهیلی‌زاده و ... کار کردم. اما هنوز اتفاق خوبی در این عرصه برای من رقم نخورده است. حرفه ما شرایط پایداری ندارد. ما بیمه و تسهیلاتی نداریم. به همین دلیل به کسی توصیه نمی‌کنم که وارد این عرصه شود و امیدوارم بزودی شاهد اتفاق‌های خوب در دنیای بازیگری باشیم.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار